Muzyka ZAMILSKIEJ rozpoznawalna jest poprzez ciężkie, rytmiczne, wypełnione basem brzmienia. Pierwsze skojarzenie: techno. Jednak jej muzyka wybiega poza definicje tego gatunku i niełatwo jązaszufladkować. Oscyluje pomiędzy elektroniką,world music a noisem. Na scenie ZAMILSKA emanuje energią, a każdy koncert to żywiołowa dawka monstrualnego basu i potężnych bitów,wprowadzająca publicznośćw taneczny trans.
Grał jej utwory w swoim programie radiowym w BBC sam Iggy Pop, ale też Mary Anne Hobbs i Tom Ravenscroft. Jej „FuckFray” Nine Inch Nails umieściło na swojej oficjalnej playliście muzycznych rekomendacji na Spotify. Muzyka ZAMILSKIEJ pojawia się w najgorętszej grze komputerowej sezonu: RUINERZE (soundtrack nagrodzony statuetką DIGITAL DRAGONS 2018), ale też w nagrodzonym w Cannes krótkometrażowym „Najpiękniejsze Fajerwerki
Ever” Aleksandry Terpińskiej. W 2018 Remix utwóru Gazelle Twin w wykonaniu ZAMILSKIEJ zasilił ścieżkę dźwiękową serialu ABC „How to Get Away With Murder”. ZAMILSKA stworzyła też muzykę na potrzeby filmu dokumentalnego „Turyści” pokazywanego na festiwalach polskich i
zagranicznych. Na swoim koncie ma też debiut producencki: utworu Pauliny Przybysz. Ich „Dzielne Kobiety” znalazły się na ostatniej płycie Pauliny „Chodź Tu”, za którą Przybysz otrzymała statuetkę FRYDERYK 2017.
ZAMILSKA chętnie tworzy dla i z innymi artystami.Warto wspomnieć kolaborację z Nosowską przy okazji projektu „POWROTY” ELECTRONIC BEATS, czyli remix „Jeśli Wiesz Co Chcę Powiedzieć”, ale też z Marią Peszek, dla której ZAMILSKA wykonała remix utworu „Sorry Polsko”. Na zaproszenie radiowej Czwórki narodziła się współpraca z Quebonafidei ich wspólny utwór „Święty Spokój”nagrany w ramach cyklu Żywy Gig. W 2017ZAMILSKA była częściąOrkiestry Męskiego Grania pod kierownictwem artystycznym Organka.